اس ام اس عاشقانه جدید
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
عـکس و مطالب جالب





 استعداد عجیبی در شکستن داری....

قلب...غرور...پیمان...

استعداد عجیبی در نشستن دارم....

به پای تو...به امید تو...در انتظار تو


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خبر به دورترین نقطه جهان برسد

نخواست او به من خسته بی گمان برسد

شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت

کسی که سهم تو بوده به دیگران برسد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

خدا تو را برای عاشقانه زیستن به من نداد

برای شاعرانه زیستن ز من گرفت . . . ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من دیگه ﻫﯿﺞ ﻭﻗﺖ ﺻﺪﻗﻪ ﻧﻤﯿﺪﻡ

.

.

.


ﭼﻮﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﺻﺪﻗﻪ ﺑﻼ‌ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮑﻨﻪ ،

ﻃﺎﻗﺖ ﺩﻭﺭﯾﺖ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺑﻼ

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بسترم

صدف خالی یک تنهایی است

و تو چون مروارید

گردن آویز کسان دگری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آنکه دستور زبان عشق را

بی گزاره در نهاد ما نهاد

خوب می دانست تیغ تیز را

در کف مستی نمی بایست داد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلـت به ماندن نیست بـرو،

عشـق كه گـدایی نـدارد.

یادت نیست مگر؟

این نذر مـن بود،

كه كوه شوم و پای نبودنهایت بمانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ما با دلمان هنوز مشكل داریم

صد سنگ بزرگ در مقابل داریم

معشوق خودش می بُرد و می دوزد

انگار نه انگار كه ما دل داریم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق یعنی وقتی هزار دلیل برای رفتـن هست

هنوز دنبال یه بهــــونه ای.....

که بمـونـی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


عبور تو از حوالی چشم های من, تنها اتفاق غیر منتظره ی زندگیم بود

 چراکه من همیشه منتظر نیامدنت بودم ... !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هم آشوبگری و هم خاموش

کولی وار می توان دوستت داشت

همین که باد را به آغوش می کشی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی نامه ی شقایق چیست ؟

رایت خون به دوش وقت سحر

نغمه ای عاشقانه بر لب باد

زندگی را سپرده در ره عشق

به کف باد و هرچه باداباد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آتش گرفتن ای غم و افروختم بس است

یک دم رها نمی کنی ام سوختم بس است

سنگین شدم ز درد و چو سنگی به در خویش

خون را چو لعل در جگر اندوختم بس است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


این روزهــا

هیـــچ چیـز

سر جـایـش نیست!!

جـز تـو

بـــدجــور جــا گـرفتـی در دلـم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سرم را روی شانه ات بگذار

تا همه بدانند

" همه چیز "

زیر سر من است

ادامه مطلب را بخوانید....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 13:47 ::  نويسنده : mehdi